-Nieuwste klagen- -Zoeken- -Zoeken op trefwoord-
Overzicht trefwoorden: 0 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z

Door: dvdshop.nl hater
Gepost om 2003-02-21 13:28:03

Onderwerp: aankoop dvdshop.nl

Asociaal in de breedste zin van de betekenis van het woord. DAT zijn ze!
Een bestelling doen via internet, vervolgens 2 maanden wachten, niks geleverd krijgen maar wel de centen kwijt.
Dan maar een mailtje sturen maar geen reactie, dan nog maar 1 sturen en nog 1. Het vijfde mailtje wordt een boos mailtje, maar ook zonder reactie (het lijkt de helpdesk van @home wel).
Ok dan maar bellen, krijg je een antwoordapparaat aan de lijn waarop je geen boodschap achter kunt laten.
Ze negeren je gewoon.

Na 2 maanden eindelijk telefonisch contact gehad, maar geld terug daar komt niks van in. Regels zijn regels zeggen ze dan. Maar ja diezelfde regels zeggen ok dat als ze binnen 30 dagen niet kunnen leveren ze je daar netje over inlichten, niet dus!!
Hebben ze ook nog eens de brutaliteit om te zeggen dat geld terugvorderen (visa) geen zin heeft omdat zij de regels eenzijdig aan kunnen passen en een contract een contract is.

Ongelofelijk asociaal,klantonvriendelijk en hondsbrutaal.
Ik ga alsnog het geld (proberen) terug te vorderen, ben het schijtziek.

Ik zou zeggen: Go to h*ll, dvdshop.nl

Wie o wie heeft soortgelijke problemen met dvdshop.nl??






Copyright 2000-2014 by GreenSun